missie
filosofie
Persoonlijk contact is nog steeds een krachtig communicatiemiddel. Als je daarin gelooft, dan ontwerpt en organiseert oil de voorwaarden die het contactmoment met je doelgroep optimaliseren: denk aan strategie, activatie, communicatie, grafisch en ruimtelijk ontwerp en de coƶrdinatie daarvan. Dat doen we voor alle commerciƫle, institutionele en culturele plekken waar mensen elkaar ontmoeten.
Als je de klik tussen mensen minstens zo waardevol vindt als de klik van een muis, dan ontwikkelt oil een multimediaal concept gebaseerd op offline en online.
Als je meent dat live communicatie louter emoties aanspreekt, dan laten we je zien dat er aan onze concepten ook een rationele kant zit. Want oil weet dat live-communicatie affectief en effectief tegelijk kan zijn.
oil wordt gekenmerkt door oprechte interesse, door oplossingen die nooit oppervlakkig zijn. Door slimme ontwerpen, gebaseerd op nieuwsgierigheid en onbevangenheid. Door eenvoud, gebaseerd op diepgang. Vandaar de naam oil. Want dieper graven levert waardevollere bronnen op dan dat je aan de oppervlakte vindt.
Op deze manier ontwikkelt, ontwerpt, activeert, organiseert en bouwt oil jouw live-communicatie moment: events, exposities, showrooms, stands, winkels en interieurs. Sinds 1996, en nog steeds met plezier.
"Get up early, work late - and strike oil."
J. Paul Getty on the secret of success